Kemalinannesi Benim erken doğum tehdidim var 30. Haftama girdim 😔doktorum doğarsa küveze gircek dedi🥺 2gün hastanede tedavi gördüm özel hastaneye 2500 lira ödedim acaba erken doğarsa küveze girerse küvezde kaldığı sürece ödeme alıyorlar mı?
Kubra3525 Kemalinannesi yenidogan yogun bakım ücreti alınmaz canım devlet özel tüm yogun bakımlar ücretsiz
SerpilEsra Kemalinannesi hayir alinmiyor benim oglumda 33 hafta dogdu 1 hafta kaldi özel hastanedeydi bizimde devlet karsiliyo
ysfali06 Kemalinannesi yenidoğan yoğun bakım ücretsiz. Ne özel ne devlet tek kuruş para alamazlar. Hatta özelde bebeğime 10 güne kadar yapılan tahlil ve kontrollerine bile ücret ödemedim. En az 5 6 defa kan alıp tahlil yapmalarına rağmen.
Bsmlh Kemalinannesi devlet anlasması olan yer almıyor canım bende hep riskliyim dr almayan özel hastane secti
Asyadilan1 Kemalinannesi tanıdığım erken doğum yaptı 24 haftslıkken medical hastanesine 10 15 bin civarı para verdiler. 2 haftalığına.. Ama her özel hastahanenin prosedürü farklı olabilir.
Kemalinannesi Vermiyormuşuz yenidoğanı devlet karşılıyormuş özelde. Doktora sordum benim hastanenin sigorta anlaşmasıda yok
Elifdikel Kemalinannesi kızımi Medical Park Gebze de doğurdum 19 gün yoğun bakımda kaldı ücret ödemedim SGK hep karşılaştıkları ücreti mesaj attı bana