Dün sağlık ocağı kontrolüm vardı evde biraz iş yaptım sağlık ocağına giderken yokuş çıktım gidince ebe bebeğin kalbinin 160 dan yukarısını önermiyoruz 200 lere kadar çıkıyor dedi ağrın falan varmı dedi biraz belim ağrıyordu bebeği strese sokmuşsun dedi bu durumu yasayan varmı? Bu arada doğumuma 1 ay dan az var.