Boran Merhaba, arkadaslar aranizda Şişli Türkiye Hastanesinde muayenelerine devam eden ve orada dogum yapanlar var mi acaba? Karşılaştığınız iyi veya kötü deneyimleri, Tülay hanım hakkinda yorumlariniz varsa paylasabilir misiniz? Simdiden teşekkürler..
1987gokce Boran özgür hanima gidiyorum bir kaç hastane gezdim en içime sinen yer oldu. Hem doktor olarak hem hastane hijyeni hemde çalışanları. Tavsiye ederim.
SinemArslan 34. Haftamdayım ve ilk günden beri özgür hanıma gidiyorum gayette memnunum .. hastane olarakda hiçbir sıkıntı yaşamadım
Faji Ben Türkiye Hastanesinde Nihal Hanıma gidiyorum. 97 senesinde kendisi annemin doktoruydu ve kardeşimin doğumu çok rahat olmuştu. Ona güvendiğim için onu tercih ettim. Hastaneye de ilk kurulduğu zamandan beri gidiyoruz, birkaç kere de ameliyat oldum orada bir sorunum olmadı. İnşallah doğumda da memnun kalırım
Faji Boran olur mu hiç var tabi ki. Nihal çakır doktorun adı. Sadece iki gün çalışıyor orada. İnternet sitesinde yok ama hastaneye sorarsanız söylerler 😊