Selam kizlar 11 haftadayim ve ögrendigimden beri dogru düzgün temizlik yapmadim korkudan gecen sene düsük yapmistim ve o korku hala icimde var o yüzden sirf yattim ama bugün temizlik yapiyim dedim cünkü artik dayanmiyorum kendi evimde huzur bulamadim artik tabi her gün yalandan evi topluyordum fln ama koltuklarin altini fln silmedim bugün siliyim dedim. Sizce brsy olur mu? Doktor düsük riski yok dedi ama ne biliyim korkuyorum iste :(( siz nezaman “büyük” temizlik yaptiniz?
Camlari daha silmiyorum perdeleri daha yikamadim en agir is onlar heralde onlari bayrama yakin yaparim diye düsündüm.. Sizce brsy olur mu simdi temizlik yapsam?:(