[silindi] Kızlar gebeyken kıl tekniği ile kaş yaptıran oldu mu ? Gebelikte mi yoksa lohusalıktan sonra mı önerirsiniz? Neler duydunuz bu konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum lütfen 🙏🏻 teşekkür ederim şimdiden herkese 🥰
Denizyildizii [silindi] cnm geçen haberlerde bi kadının kör olduğunu gördüm. Gideceksen çok iyi bi yere git öncelikle. İkincisi bence hamilelikte yaptırma çünkü kimyasal bir işlem
Bsmlh [silindi] ema aydın derim susarım onunla görüşün tek tek cevap verıyor gebelıkte önerdiği tek şey kaş serumu felan
deryakadri [silindi] 4 haftalık gebeyken yapmıştım ben güzel de sonuç aldım şu an 13 haftalık gebeyim
idiloska Ben de yaptırmak istedim ama yapmadılar, kuzenim kalıcı makyaj uzmanı yok yapmam, sakın başkasına da sorma tehlikeli dedi, doktor da önermedi, bi de doğumdan sonra 6.ayda yaptırabilirmişim.