Eski üyeliğimde de bir totem başlığı açıp sonrada doğuma gitmiştim kim bilir belki işe yarar 🤷🏻♀️ 39. Haftadayım ve artık doğurmak istiyorum çünkü ayağım alçıda ve 3 hafta daha böyle kalacakmışım bari doğurup karnımda ki yükten hafifleyeyim istiyorum. 🤷🏻♀️ Doğum yapınca bakmaya hevesli çok olacak nasılsa ☺️
Var mı benim durumumda olan kızlar 39. Haftadayım ve hiç bir tıkırtı yok henüz 😔