Bsmlh cnm kilosunda değilim ki ben 35+1 gozukdu diğerleri 36 gozukdu hanı böyle olucna geri mi oluyor doktor da 35-36 hfta gebelik dedi. En başta ki deger ,35+1 ben 36+2 yım diğerleri öyle çıktı. Uyumlu mu diyorum diyebiliriz ama anormallik yok diyor daha onxede direnç vardı ya korku sardı beni gelişmez de geride kalır die. Suyu güzel mis. Hftaya anestesi ile goruscem onayı alım bı kaç gün içinde benim de doğum olck