Arkadaslar kullanıp memnun kaldığınız tansıyon aleti var mı önerebılecegınız marka model
snevacimm omron m2 , doktorlarında önerdiği ve kullandığı bir model.
snevacimm omron m2 👍 ben m7 aldım biraz daha fonksiyonlu ama çok gerek yok m2 de iş görür
221120 Ben de o modeli aldım,çok memnunum.