Gzey123 Kızlar biz 11+0 olduk ve oruç tutuyorum şükür güzel de gidiyo ama canım iftarda hazır çorba çekiyo özellikle kremalı tavuk olanı çok seviyorum içinde katkı ve koruyucu maddeler fazla biliyorum zarar lı ama canım istiyor sizce be yapmalıyım
hellobaby0 Gzey123 bi kaç kere abartmadan yiyebilirsin bence ama kendin yapsan daha iyi olur tabiki tavuk suyuyla falan
ideemirel Gzey123 bu tür gıdalar normalde bile iyi değilken hamile birinin daha çok dikkat etmesi gerek ama bende bı defa yiyecek başka bişey bulamayıp içmiştim. Abartmadikca çok çok tehlikle olduğunu düşünmüyorum
Asyaayaz1 Kendi yaptığın daha sağlıklı cnm normal hayatımızda bile tüketmememiz gereken çorbalar onlar
Gzey123 Biliyorum zararlı olduğunu canım istediği için içtim sonra da vicdan yaptım. Dikkat edicem bundan sonra inşallah