RH38 ben de 31+1 haftalık hamileyim aynı ağrıyı çok çekiyorum. Hafta sonu biraz yoğun geçti bebek kıyafetlerini yıkamakla ve temizlikle özellikle o gün ve onu takip eden 2 günde çok ağrım vardı. Doktorum ile konuştum pilates önerdi (bunu siz de muhakkak doktorunuza sorun, bana çok iyi geldi) ve biraz da dinlendim ağrım hafifledi. Fakat muhtemelen bu cumartesi kontrole gittiğimde nst yapacak bana. Sizin de doktorunuzla koordinasyonlu ilerlemenizi öneririm.