Acemianne12 30 haftalığım dişimin ağrısından ölücem çok kötüyüm kızlar akşam acile gitsem ne yapabilirlerki hamileyim sonuçta
metehaninannesiii Acemianne12 hamilelikte kullanılabilen antibiyotik ve daha keskin agri kesiciler var onlardan verebilirler belki
Asyakuzusu Acemianne12 Benim diş enfeksiyon yapmıştı. Bekletmeyin diş doktoruna gidin. Vücuda enfeksiyon yapınca erken doğuma sebep olıyormuş. Bazı dişleri çekiyorlar bu yüzden. Antibiyotik kullandım ben
Arzudamar Acemianne12 Bende 30 haftalığım benimde dişim her gece ağrıyor .😔 Çörek otu biraz kaynatıyorum gargara yapıyorum sizde öyle deneyin . Ama içmeyin allah şifa versin canm🙏
Asyakuzusu Acemianne12 Evet. Burda kulaktan dolma bilgilerle olmuyor inan ki. Doktora gitmende fayda var
Kbrckr23 Canım bende senin gbi ağrı çekiyorum sürekli . Ağrısı kulağıma başıma vuruyor hatta . Ilık tuzlu su yapıp dişlerimi çalkalıyorum iyi geliyor çok şükür sende dene inşallah iyi gelir .
elcn4139 Acemianne12 hiç bisey yapmazlar. doktorundan izin al dişciye git . ya cektir ya tedavini yaptir. bende 30. haftada çektirdim antibiyotik kullandim . sıkıntı olmuyor. dişinol koyabilirsin ağriyan yere yada minoset ağrı kesici içebilirsin canım
Gunel99 Acemianne12 ben antıpyotık kullandım bıde karanfıl yagda boyle agrımıyor ama hala yemek yerken dısım dısıme deydıgınde oluyorum😣
Goncagul27 Acemianne12 15 haftadan sonra diş tedavisi yapılıyor dişçiye gidin tedavinizi yaptırın bence ben 16 haftalıkken doktorumdan rapor alıp kanal tedavisi yaptırmıştım