Asyakuzusu Busehnm Bende çok kararsız kaldım. Sonunda dün lcw den sipariş verdim. Gelsn bi bakıyım nasıl
Mavininannesiseyda Busehnm ben NBB aldım 38 TL ydi iki tane yeter diye düşündüm en rahat ettiğim o oldu
Mavininannesiseyda Busehnm göğüsler küçükse sporcu sutyenleri de çok güzel daha rahat ama benimki büyük olduğu için güzel durmadi
gmzcvk Busehnm ebebektekiler de cok guzel ben kapsiz kullaniyorum kaplilar nasil bilmem ama memnunum ben kapsizdan
SimliKelebek Hem atlet hem sütyeni lcw’dan aldım, atletleri daha doğum yapmadan kullanıyorum çok rahatlar günlük hayat için çok kurtarıcılar.
Busehnm SimliKelebek kaplılardan atlet ben de aldim ama sıcakta giyebilir miyim bilemedim o yüzden sutyen de almak istiyorum
Brcangn Busehnm canım göğüs pedi kullanıyorsun zaten kaplı olmasına gerek yokki, hem kaplılar biraz sert olduğu için zorlayabilir kapsız daha mantıklı bence, ben trendyoldan almıştım çokta güzel geldi
gmzcvk Busehnm ben gogus pedi kullaniyorum hem daha hijyenik oluyor, sutun akmasi vs durumunda boylece sutyeni de daha uzun sure kullanmis oluyorum aklinizda bulunsun, sirf o yuzden kapli almaniza gerek yok ☺️☺️
Serdem39 Kayasbht Lacy Dantelli Emzirme Sütyeni siyah beyaz iki renginide aldım indirimleri takip ederek alın bence sıksık oluyor
Mavininannesiseyda Mavininannesiseyda Busehnm penye ama kaplı benim aldığım hafif sporcu sutyenleri ne benziyo krem ve beyaz aldım
Animes Busehnm ben LCW nin emzirme atletini kullanıyorum çok memnunum, içi resmen sütyen gibi, yaz kış atlet giymeye alışkın biriyim, çok rahat ettim. 45tl gibi bir fiyatı vardı.