Asyaayaz1 islimkry inşallah cnm 3 kere kan aldılar parmaktan şekerli su öyle kötü değil sadece içtikten sonra normal su içmek istiyorsun o kadar
Asyaayaz1 Suheyla06 tavsiyem ne kadar erken gidersen o kadar dayanırsın cnm 8 de gittim saat başı kan aldılar ama son saatte acıktım 😀
Suheyla06 Asyaayaz1 bende öyle düşünüyorum yoksa açlıktan giderim 😂 peki kim yapıyor şeker yüklemesini
Asyaayaz1 Suheyla06 laboratuvar çalışanı yapıyor gittiğim hastahanede son kanı alır almaz sonucu verdi doktoruma gösterdim cnm
Bdh6445 Asyaayaz1 merhaba 26 olduk seker yuklemesini doktorum gerekli gormedigi icin yaptirmadim ☺ bebek hareketleri nasil benimki bazen cok hareketli bazen derinden geliyor ama gun icinde hissediyorum hafifde vursa. Duzensiz olmasi beni biraz uzuyor 🙈