Ebru1208ahmet Arx bende canım 20 haftada görüldü detaylıda ama doktor tek başına bir anlam ifade etmez dedi ilerki zamanlarda geçer dedi
Suheyla06 Arx bizdede çıktı detaylıdada baktı doktor hala var dedi dün doktorum baktı geçer dedi önemli değil dedi inşallah dediği gibi geçer
bebisini-bekliyor Arx benım de detaylı da gördü 2 li testin düşük çıktıysa korkulacak bişey yok tek başına bir anlam ifade etmiyor normal bebeklerde de görülür down sendromu olanlarda da ama down sendromu var demek için parlaklık + bişey daha olması gerekiyor dedı
haticeD08 Arx Bende görüldü ama diğer kontrolleri güzel bir sorun olmaz dedi zaten zamanla kaybolmaya başladı. Aynı şeyi detaylı ultrasonu yapan doktorum da söyledi. Eğer başka istenmeyen durumlarla beraber görüşmüyorsa geçer sizin de inşaşlah 🙏😊
Asyaayaz1 Bende 19+5 de çıktı cnm 24 haftalığım dün kontrolümde biraz geçmiş dedi inşallah tamamen kapanır
Ebru1208ahmet Asyaayaz1 detaylıda mı görüldü Canım bende normal ultrason da görülmedi 22 de fetal ekoya gitim orada görülmedi 28 haftada kontrolüm vardı her şey çok iyidi gelişimi kilosu doktor ne dedi peki sana
Arx Ebru1208ahmet detaylıya girdim ben kalbinde parlaklık var tek başına bişey değil dedi petiatrik kardoloji doktoruna git dedi
Ebru1208ahmet Suheyla06 anladım cnm inşlah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin Allahım