zeynepylmz dün bu saatlerde spinal anestesi ile doğum yaptım 37+6 da kontrole diye gidip doğurdum doğum sırasında hiçbir şey hissetmedim dokunmalar haricinde gerçekten çok rahattı sonrasında da zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar ağrınızın olmasına çok imkan vermiyorlar ama yine de oluyor yani ilk ayağa kalkış önemli en zor kısmı da o sanırım ama onu da yapınca rahatlıyorsunuz ben bi de hareketli kalmaya özen gösterdim canım acısa dahi sürekli yürümeye çalıştım sezeryenliyim diyip yatmadım daha çabuk toparlanacağıma inanıyorum öyle, bi de sezaryen olduğu için sütüm biraz daha geç geldi onun haricinde baş ağrısı için nescafe bağırsaklarınızın rahatlaması içinde kayısı hoşafı tavsiye ederim ☺️ hayırlı doğumlar dilerim 🌸