Kubra-423 https://resimyukle.io/r/WP6Jiczh4O content_copy Rica etsem anlayan birileri bakabilir mi 👏😊
Cigdem-e Kubra-423 genelde bu haftalarda doktor tahmin edemiyorsa kız cikiyor canim 😇 bana oyle oldu 😇 erkekler belli ediyor hemen kızlar sakkiyor 🙈😊
Kubra-423 Kubra-423 Cigdem-e yok canım tahminde bulunamama değilde kendince prensibi buymuş söylemiyormuş 4 ay dolmadan 😊
Saziyersin Cigdem-e hic oyle demeyin benim oglusum 20. Haftada gosterdi kendini bebegin durusu ile alakalı bence bizimki inat cikti yada sanirim
Cigdem-e Kubra-423 ben buna anneyi merakta birakma diyorum 😊😊 şaka biyana zaten 16 haftadan once net olmadigi icin doktorlar 16 .haftayi bekliyorlar.Saglikla kucagina alirsin inşAllah 🤲🤲
Mollier Ben Olsam baska doktora giderdim😅doktorum tahminde bulundu başka doktorun görüşünü almamak için zor tutuyorum kendimi🤪
Kubra-423 Cigdem-e 😄 bende çok merak ediyorumda ultrasona çok girmek istemiyorum . Önemli olan sağlıkları Allah’ım gönlüne göre versin canım sağlıcakla kucağına alman dileğiyle 👏😊
Kubra-423 Cigdem-e Kubra-423#14451624 amin canım teşekkür ederim güzel dileklerin için tabiki herseyin başı sağlık 👏😊
Cigdem-e Kubra-423 Aminnnn 🤲 butun Bebek bekleyen anneler bebeklerini saglikla kucagina alsin inşAllah🤲 ama içinden gecen neyse o cikar canim .benim hep kız dogmustu icime gecen hafta kizim olacagini ogrendim 🥰