annesininpirensesi yaaa çok guzell inşallah değişmez valla duygulanıyorum böyle şeyler duyunca .çok istiyorum erkek denmesini eşime spriz yapmayı o heyecanı yaşamayı.allahim nasip eder inşallah.Ama tabi kızımız olursada sağlıklı gelsin oda başımız üstünde yeri kalbimizde kocaman sevgisi var.cinsiyet ayrımı yaptığımızdan değil sadece iki ayrı meyveyi tatmayi biz yaşlanınca vs kızımiza destek olsun istiyoruz hayırlısı.