7 haftaligim dun kalp atışını dinlemeye gittik doktor herşey normal dedi eve geldim aksam lene geldi ve açık pembe akinti geldi bu sabahta tuvaletten sonra silince cok açık pembe öyle beyaz akinti geldi ne oluyor sizce gitmeli miyim doktora kötü bişi olmasın. Ama ağrım yok sadece belim çok.az.ağrıyor bide ara ara kramp var