Burcu388 Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim Lekelenmelerim devam ediyor . Progestan kullanıyorum. İlaç doktorum 3 e çıkar devam ederse gel göreyim dedi . Bi sıkıntı olur mu?
Mlkrfk Burcu388 yani hamilelik döneminde lekelenmelerin ya da kanamaların hiçbiri normal bir durum değil ilaçlarınızı düzenli kullanın aksatmayın sürekli dinlenin 🙏🙏