Mammyy ya o belli olmuyor ama bebek iri ise mesela suyu yetersiz falan kalabiliyor son günlerde. Ona göre karar verilebiliyor. Hani bebek çok büyüdükçe strese falan girebilir falan diye doktor sezeryana ona göre karar verebiliyor eğer planlı sezeryansa. Eğer besleniyorsa gerek kalmayadabiliyor. Ben ilk oğlumu 40+5te doğum yaptım. 2 3 hafta önden gidiyordu ama bebek besleniyor beklesin dedi 3800 doğdu . İkinci oğlumda ise 39+5 te doğum yaptım Dr artık beklemek riskli suyu falan azalmış dedi aldı. 3670 falan doğdu. Gerçekten de bebek çok şişmişti. Aslında doğum yaklaşınca belli oluyor canım.