Ilkgozagri bazen her baş ağrısı tansyonu işaret etmez canım . Ben ilk gebeliğimde baş ağrısı ani göz bulanıklığı olduğunda tansyonumu ölçüyordm yüksekti. Ama öyle bi psikoloji yerleşmiştiki baş ağrım oldumu hemen tansyn var sanıyordum. Normal bi halde ölçüldüğündede yüksek cıktığı oluyordu sen ynede sık sık kontrol ettir