Kızlar en başından beri normal doğum istiyorum ama ne bir açıklığım, ne de sancım var. Çok şükür bebegimde herhangi bir sağlık sorunu yok kilosu 3750, doktorum yarın kontrol edecek eğer hiç açıklık yoksa sezeryan günü belirleyeceğiz. Bu arada yürüme, squat, hurma yeme aklıma ne geldiyse yaptım ama olmuyor. Sorum şu, eğer yarınki kontrolde hiç açıklık yoksa suniyle seni zorlamak istemem bosuna, sezeryana alırım dedi, hiç açıklık olmayıp suni sancı ile doğum yapabilen var mı?