deletedmom204 EsraGnan benim annem hemsire takibini yapiyorlar onlar saglik bakanligina gidiyor ama benim annemler sadece asilar icin ariyolar ilk defa bukadar cagiranini duydum sacma geldi bana .
Esa Gitmesen bişey olmaz ben gerek duymadığım için 34. Haftada gidip kayıt yaptırdım ondan öncede arayan olmadı zaten 34te gittim tetanoz oldum o kadar sonra ordan kaydımı aldirip başka yere kayıt yaptırdım bebeğin aşıları için gerekli sadece kendim için ihtiyaç duymamıştım