Kızlar merhaba yaklaşık 1 Aydan beri Yüksek tansiyon sıkıntısı yaşıyorum tuzu yağlı salçalı herşeyi kestim kadın Doğum kardiyolojiye yönlendirdi size sorum şu kadın Doğum doktorum tansiyonumu hep sağ kolumdan ölçüyor kardiyologda soldan ölçüm yapılır dedi soldan ölçtüğümde normal sağdan ise çok yüksek çıkıyor yüksek tansiyon yaşayanlar siz hangi koldan ölçüyordunuz ben şaştım kaldım ne olur bilgisi olan varsa yaZsın şimdiden teşekkür ederim 🙏