Merhaba kizlar sizlere 23.09.2017 de dünyaya getirdigim oğlumun hikayesini paylaşmak istedim çok güzel bı hamilelik geçirdikten sonra 41 haftalık olduk bende ne bı açılma ne bı sancı hiç bir gelişme yok etrafımda Herkez kendin git doktorafalan demeye başladılar salı günü gittim baktılar ve bana cuma günü yatış yaptılar. Sancı odasına güle oynaya gittim ama ordakileri görünce. Korkmaya başladım bağıran ağlayan Herkez ap açık ben onları görünce hep korktum sonra bakıyorlar bana açılma yok verdiler suni sanciyi belimin agrisina duramıyorum nts ye bağlıyorlar harekette edemiyorum ebeye yalvarıyorum lavaboya gitmem gerek bna buraya yap demezmi cuma sabah girdiğim sancı odasından cumartesi sabaha kadar sancı çektim artık bende bağırıp duruyorum bana gelip bagirmayin etrafınızdaki insanları korkutuyosunuz diyorlar. Sanki bilerek bağırıyorum hem sancı veriyo hem bağırma diyo derken bn uyumaya başladım başıma doktorlar toplanmış gözümü bı açtım bana korkma seni sezeryana alicaz bebeğin kalbi yavaş atmaya başladı ölebilir dediler acilman yok beni apar topar sezeryana hazırladılar ailemle görüşmedim bile cumartesi sabah 04 de girdim bunu hatırlıyorum uyandığımda bı odadaydim ve karnımın altı felaket yaniyodu sizliyodu sağ salim miracim dünyaya geldi normal olucakken sezaryan oldum. Şimdi 28 haftalık hamileyim ve buda sezeryan olucak bu arada sezeryandan korkmayın mecbur kalmasalar almiyolar ve hemen ayaklandim yürüyüş yaptım kolidorlarda çok uzun oldu bu araya kadar okuyanlar haklarını helal etsinler. Herkez bı anı paylaşıyordu bende bunu paylaşmak istedim 😊😊