cereninal Arkadaşlar merhaba,bugün itibariyle covid olduğumu öğrendim 37+1 im..bugün çatı muayenem vardı gidemedim tabi benimle aynı dönemde geçiren varmı bu hastalığı çok korkuyorum bebeğime bişe olur diye önerileriniz nedir
ecembugra53 cereninal çok geçmiş olsun bacım Allah şifa versin tez vakitte iyileşirsin inş 🤲🏻🤲🏻❤️ Bol meyve ye bol sebze ye canm bol su iç ve parol iç covid hastalarına parol veriliyor annem içmişti badem fındık ceviz bal bunları öğüt robotta içine bal koy yap ye cok faydası var doğal hemde vitamin annem yedi canım oyke atlattı cok şükür elhamdulillah
Mirella cereninal benim 37. Haftada ve 39. Haftada covid geçiren arkadaşlarım var bebekleri hiç etkilemeden doğdu😍 Hiç endişelenmeyin ki bebeğinizde olumsuz etkilenmesin, sadece bu virüsü en az zararla atlatmak için bol bol su ve vitamin alın. Zaten doktorunuz almanız gerekenleri söylemiştir.
Selvaa cereninal canim hic korkma ben covit falan olmadim ama duyduğuma göre bebekler etkilenmiyor hatta Amerika’da covit geçiren annelerin bebekleri doğal antikorla doğmuş haberlerde görmüştüm plesanta bebegini sarıp sarmaliyor Rabbimin hikmetinden sual olunmaz etkilenmiyorlar
Mavininannesiseyda cereninal aynısı benim de 37 4 um ateş oksuruk baş agrisi var eşim pozitif ben de öyleyim büyük ihtimal çok korkuyorum inşallah doğuma kadar biter
cereninal ecembugra53 çok teşekkür ederim dua edin lütfen aslında çok sakinim ama bazı an geliyor ki inanılmaz panik oluyorum 🙏🏻
cereninal Mirella çok teşekkür ederim 🙏🏻 Dr da gayet sakin karşıladı ben de sakinim aslında ama son günler olunca bazı anlar geliyor birden panikliyorum dua edin lütfen 🙏🏻
cereninal Mavininannesiseyda tek endişem bu süreçte doğumun başlaması allahım korusun yavrularımızı 🙏🏻
cereninal Mavininannesiseyda en yüksek 37.5 oldu takipteyim sürekli ölçüyorum eve gelen ekip sürekli ılık duş almamı söyledi