Ben ilk bebeğime yaptrdim bunda asla yaptrmayacagim. Davm sendromlu olma riski çok dediler. Ağlaya ağlaya geçti günler. Sağlıklı doğdu çok şükür. Bizim ülkemizin uretdigi bir test deyil, amarika gibi yerlerde ölçüp biciyorlar sonra bize uyguluyorlar. Onların genetiği ile bizimki aynı deyil.