Aslisila öncelikle Allah yardımcınız olsun. Bende 6 aya kadar sürekli kustum. Tuvaletten çıkamadığım, halsiz kalıp yere yığıldığım anlar çok oldu. Evdeki kokudan, komşuların yaptığı yemekten, kendi ten kokumdan dahi kusuyordum. Şu an 7. Aydayım halen et, balık, tavuk, soğan, biber daha birçok şeyi yiyemiyorum. Bu nedenle istemeden de olsa karbonhidrat ağırlıklı beslendim. Size onu yapın bunu yapın diyemeyeceğim çünkü herkesin bulantı kaynağı farklı oluyor. Ama doktorum kanser hastalarına verilen bir bulantı ilacını vermişti bana. İçerisinde 5 adet var ve haplar pembe renkte. İsmini hatırlayamadım. Doktorunuza söylerseniz o bilir. Belki onu verir. Az da olsa rahatlarsınız