Merhaba arkadaşlar benim 3 gün önce akıntı şeklinde kan geldi doktoruma gittim apar topar kese arkasında az bir kanamam olduğunu söyledi çok şükür bebeğim sağlıklıydı bana iğne vurdu ilaç verdi kanama iğneyi vurduktan sonra durdu kahverengi akıntım geliyordu açık renkte oda durdu şuan kanamam kahverengi akıntım yok doktorda bana muayeneye 2 hafta sonra gel dedi ben kanamanın geçtiğini nasıl anlarım başına böyle birşey gelen tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi