esraemreee Mide bulantısı yok , iştahsızlık yok , uykusuzluk yok , kusmalar bitti , tiksinmeler bitti , kabızlık yok ohhhhhh miiissss 😂 işte hamilelik şimdi başlıyor galiba 🥳🥳🥳
ozlemak42 esraemreee 😂 evet daha iyi gunler başlıyor 🙈 asıl uykusuz gunler saniyede tuvalete kostugun günler hızını alamayıp kiloları topladığın odemin arttığı günler 😂 şaka şaka canım korkma bunlar ilk zamanlara göre daha iyi durumlar en guzeli de bebeginin tekmelerini saydığın günler geliyor 🤗❤️
Sabi_yagmur esraemreee aynen öyle valla şükür hepsi bitti şimdi iştahınız açıldı sürekli yemek yeme isteği beni deli ediyor doğuma kadar davul gibi olacam😂
ada94 esraemreee mide bulantısı var .((sabahları kahvaltıdan sonra) yorgunluk var kemik agrılarım var 2 kilo almışım daha haftalar var doğuma 11 aylık kızım var :)) sonracıgımaa Allahım bana yardııım et 😂😂
Damla1409 Merhaba kizlar 18+4 olduk kizimizla.. Ama en son 2 hafta once falan gittik. İnsan merak ediyor nasil acaba bi sorun var mi iyi midir . Cok garip bi his ya . ❤️
Kuben Hareket hissediyor musunuz? Ben de 18. Haftamdayım. Ufak ufak seyirme hissediyorum çok dikkatli dinleyince. Az önce troit değerimin arttığını öğrendim endişelendim. Sanki hissetmiş gibi gıdıkladı 😄
evaburak95 esraemreee 18+1 bulantılara tam gaz devam hatta sanki giderek artıyor bir de baş ağrılarım başladı ilk gebeliğim ama ben bu gebelik işini hiç sevmedim hep bulantı kusmanın verdiği huzursuzluk vardı . Bir de sürekli açım hatta öyle acıkıyorum ki düşüp bayılıcam zannediyorum umarım bi an önce benimde geçer bu şikayetlerim 😔