Merimm Merhaba kızlar b12 vitaminim sınırda çıkması nedeniyle Apikobal isimli ilaç yazdı doktor peki bu ilacı hamileyken kullanan var mı?
Arifcaninannesi Merimm ben ignesini vuruyorum 105 cikmisti degerim cok cok duusk demisti hergun vuruyordum simdi haftaliga gectik
Merimm Arifcaninannesi prospektüsünde hamileler kullanamaz diye okudum şimdi kullanıp kullanmama arasında kararsız kaldım siz ama iğnesini vurulmuşsunuz bir sorun olmadı değil mi
Arifcaninannesi Merimm Yok hayir ilk oglumdada vuruyordum suan yine vuruyorum haftaliga gectik her hafta vuruyorum 27+5 siz doktoruna tekrar danisin isterseniz