Betul012- İdari izin olayını anlamadım. Tüm hamileler mi izinli yoksa sadece 24. Haftadan sonrakiler mi amirlerinizden bilgi geldi mi
Celibon Betul012- az önce mail gelmiş. 24-32 hafta arası diye belirtmişler. Tamamı değil yani. Ben zaten idari izindeyim ama ramazanın son haftası 32 oluyorum. Bu durumda bende işe döneceğim 😕biraz saçma olmuş
Hi2018 Betul012- amirleden bilgi gelmedi henüz ancak genelgeyi inceledim 24-32. Haftalar arasında diyor. Yani 24 öncesinde yok
Halaloy7 Betul012- özel sektörde çalışan hamileler yararlanabiliyor mu ? Yani lojistik depoda çalışan bir hamile mesela
Dilekcakiroglu Cumhurbaşkanlığından yayınlanan genelgeye göre eski durum devam ediyor. Kamuda 24-32 haftalar arasında olan hamileler idari izinli
Hi2018 Sbrcgr 15 günde bir bilim kurulu önerileri değerlendirilip gerekli değişiklikler yapılacak diye demeç verdi Sn. Cumhurbaşkanımız dolayısıyla bayrama ne olur bilinmez
ecemiko Sbrcgr hali hazırda idari izin durumu vardı zaten. Hamileler deyince haftasına bakmaksızın hepimiz umutlanmıştık. 24-32 arası izin olarak belirtmeleri çok saçma olmuş. Bütün hamileler izinli sayılmalıydı. Hem risk grubundayız hem de aşımız yok.
Nrcncygn Halaloy7 özel sektör içinde kuruma bırakılmış çalıştığınız yerin insiyatifinde yapabilenler yapsın deniyor
Nrcncygn Bende 33. Haftamdayım maalesef bizi kapsamıyor ben calışabilir alıp doğum sonrasına aktarabilmek için çalışıyorum maalesef bir haftadır işe başladım üstüne hemen hastalandım bile keşke bu durumda düşünülseydi 😔