Kbrznr canım bende hamile kalınca doktora gittiğimde 4 cm sağ tarafımda 2 cm de rahim yolunda kist oldugunu bunun gebelikte büyüyebileceğini hatta kanamaya sebep bile olabileceğini ama bebiş için sorun teşkil etmediğini söylemişti doktorum . 33. Haftadayım kistlerim hala aynı büyüklükte hiç bir sorun çıkarmadılar bana 🙏🏻💜