sabirsizannecik Sizde durumlar nasıl kızlar zaman hiç geçmiyor derken ay bişey kalmadı kısmına yaklaşıyorum ben 😂
Sermec27 sabirsizannecik adet tarihine göre son 78 ama sezeryan olacagı için ve riskli gebeyim 57 gün kaldı inşallah 🤲 🥰
Serpil-3 sabirsizannecik aynen yaa bi diyorum zaman biç geçmiyor bi daha bakıyorum bişey kalmamış 74e düştük bizde çoook şükür ama bende riskli gebeyim ve sezaryen olacağı için onu 64 gibi düşünüyorum hayırlısı inşallah
sabirsizannecik momiesbaby kız bak yarın dogurdum diye psit açarsın ne kalmış şurada bebenin kiyafetini yıka as kaldır odası düz derken hooop.dogumdasin 😂 yani ben öyle hayal ediyorum 😂
Ikrnur sabirsizannecik evet tabi olmaz mı akşam yatıyom belki doğururum die sabah kalkıyom belki sancım tutar die😂😂