suscarparimm hipofiz bezleri düzensiz çalışıyor. doktora gitme sebebi denemelerine rağmen bebek sahibi olmamalarıydı muayenede rahminin içinde yara görmüş dr smear testi yapmıştı sonucunun kötü çıkmış kanserleşebilecek hücre türleri tespit edilmiş Bugün kolposkopi yapılacaktı ultrasonda yeni oluşan minicik keseyi görünce biyopsi yapmayalım bebek kesesi olabilir başka bişey de olabilir dedi .