Kahvaltıda mutlaka sut ve yumurta tüketiyorum bol peynir… gunde iki ara öğün yapıyorum, her gün muz ve havuc yiyorum, cig kuruyemişler özellikle ceviz ve badem, tahin pekmez, kabak çekirdeği, kirmizi et, balık, bol yeşillik, sade soda hepsi cok faydalı. Gunde 3 litre su içiyorum. Ekmek her öğün bir dilim yiyorum, tahıllı ya da tam buğday. Kısıtlama olarak sadece doktorum disaridan Fast Food, asitli icecek, sosis ve Salam yeme dedi onları yemiyorum. Gelişimi guzel gitsin kiloyu da zamanla alıyorlar 🌸