Merhaba arkadaslar. Hamileligimin başından beri sorunlu hamilelik geçirdim boş gebelik dediler dis gebelik dediler gelismeyebilir düşük olabilir hersey dediler en sonunda hersey yolunda dediler. Bugun itibariyle 7+3 oldum. Kanamaları oldu iğne kullandım hepsi geçti cok sukur. Internette yazılar okuyorum 7 haftalik bebeğimin kalbi durdu 9 10 haftaoik bebegin kalbi durdu vs. Cok stres oluyorum benimde başıma gelecek diye. Biraz da vicdan azabı 3. Cocugum olacak bu. İlk öğrendiğimde ağladım istemiyorum diye sonra nasıl pişman oldum Allah pişman da etti her gün söylediğimi yuttum fazlasıyla.