Muratnannesi ekimannesi3 normal canım. Ben 33 yaşındayım çok kötü çıktı hemen peritonolojiye gittim neden korkuyosun normal dedi. 3lü taramada normal çıkıyor. Ama senin gayet normal
minikprensimmm123 ekimannesi3 Canım ben 20 yaşındayım bende de sadece yaş riski çıkıyor diğerleri düşük ama yaş riski herkesde oluyor galiba