Brs34 Kızlar merhaba özel sektörde çalışıyorum. Evden çalışma talep ettiğim halde çalıştırmıyorlar ve ofiste 2 kişi covid oldu geçen hafta. 32. Haftama haziran başında gireceğim çok tedirginim benim durumumda olanlar var mı?
nevingny Brs34 ben de özel okuldayım 32. Haftama brn de haziranın 2. Haftası gireceğim. Talep etmedim vermezler diye
Busehnm Brs34 özelde malesef insiyatiflerine kaliyor insallah bununla ilgili de bir düzenleme gelir, ben kasimdan beri evden calisiyorum cok sukur izin verdiler… ofiste pozitif varken bile gerekçeleri ne oldu izin vermeme konusunda?