Yoo ne alttan muayne etti nede başka bişey benim çocuğun eşi doğum kanalindaydi sezeryan ve erken doğum diyorlardı dün muayneye gittiğimde ultrasyonla ilk önce eşi kontrol ettiler yukarı çıkmış o konuda sıkıntı kalmamış ama ultrasyonla bakıp 1 cm de acilman var ama sıkıntı yok dedi b nde anlamadım nasıl anladığını ama bu şekilde söyledi hanimlar