Hanımlar gerçekten şaka gibi. 25 haftalık oldum ve hâla doğru düzgün hareketler yok sabah uyandığımda karnım bomboş gazla dolu gibi birşey öğlen yok denilcek kadar hareket eder 1 defa bazen oda olmaz. Bebekle ilgili sağlık sorunu vardır yani başka ne olabilir ki? 1 hafta önce netleşmeye başlamıştı ama 1 haftayı geçiyor 0 ya hiç yok. 1 2 gün önce acile gittim bebeğin yaşıyor haftasıyla uyumlu suyun normal dedi ama yok yani hareket etmiyor. Ne yapmam lazım lütfen akıl verin çıldırmak üzereyim gerçekten çok kötüyüm bebeğimde bir hastalık birşey olsa ayrıntılı ultrasonda yada 3 lü taramada görünmezmiydi?