mlkkk sesdalgaları cok ypgun oldugu için zaraelı ben bizzat cok iyi bi doktorun bu işin içinde yıllarca cslısmıs bi doktorun kitabında okudum. Yani bilmeyebliriz insanlık hali ama bilmediğim bişeyi buraya yazmam malesef zararlı o ülkeler dediğnz ülkeler zararlı oldugu icn yasakşamıslar 3 defadan fazlasını bana görümcem söylemişti ebe ben o zamnalar umursamayıp girmiştim kitapta zararlarnı okuduktan sonra 2. Vocugmda bir dha sık gitmeme kararı aldım. Tercih yine kişiye kalmış bişey tabii.