Melikeka Kizlar 6+4 haftalik olduk henuz gormek nasip olmadi icimde bir korku var normali bilmiyorum. Gormiycez diye insaallah gorurum kesesini kalb atisini😔
[silindi] Her anne de o korku var canım merak etme 🥰 benim bugun kontrolüm var 10+5 olduk ama gittiğimde kötü bisey dicek diye ödüm kopuyor allahın izniyle gönlünü ferah tut bebişi de kalp atışını da duyarsın
_Aysgll_ O korku hep oluyo xanim benim 🤭 bende duydum kalp atışını ama bidahako kontrole bile korkuyorum kötü bişey diycem mi diye ,🙊 Sağlıkla gelsinler inşallah ❣️
Hazella Melikeka doktorunuz guzel demis zaten hic merak etmeyin bi sorun olsa hemen soyluyolar stres yapmayin ki bebiste etkilenmesin:)