Sinem_469 Kızlara merhaba dün hamilelere idari izin verilecek diye açıklama yapıldı peki uzaktan eğitim sürecine dahil olacak miyiz yani evden ders verecek miyiz yoksa isteğe bağlı mi daha önce 24, haftada idari izne ayrılanlar nasıl yaptı
_yonca_6 Sinem_469 bazıları bu açıklama öğretmenleri kapsamıyor diyor ama bilmiyorum. Bende büyük bir merakla bekliyorum. ayrıca resmî yazıya göre idari izinde olan öğretmen uzaktan eğitim yapıp ek ders alamıyormuş.
Taze-Anne28 Sinem_469 bende 24.haftada ayrılcaktım 15 tatile denk geldi ve uzaktan diye kullanmadım. 27.hafta civarında okullar açılcak denildi hemen gittim bu izni aldım. 24 ve sonrasında istediğiniz zaman alabiliyosunuz. İzinde olduğunuzda yerinize ücretli geliyor ve eğitim uzaktana dönüşürse o ücretli kişi ders veriyor. İdari izin 24-32 haftaları kapsıyor. 32.haftada da çalışamaz raporu aldım gitmedim, 37de zaten zorunlu olarak gitmiyorsunuz doğuma kadar yatış.
Sinem_469 Betll_72 bransiniz ne peki böyle istediğiniz için mi benim ingilizce evde 28 aylık oğlum var canlı ders çok zor oluyor ben de ders yapmak istemiyorum eğer böyle bi hakkim varsa
Periwashere _yonca_6 nasil yani fiilen yaptigi dersin parasini alir hocam bir yanlislik var. Yapanlar hep aldi
_yonca_6 Periwashere sanırım idareye bağlı evet. bu arada genelgede maalesef 24. Haftadan sonraki hamileler için geçerliymiş idari izin. Bize yine yok…
Betll_72 Sinem_469 Canm ben 2 hafta önce verdim dilekçe ve artk evdeyim ama bazı idareler çagiriyormus benm idarem cagirmadi din kültürü bransim
Periwashere Sinem_469 valla idareler ilce memler gına geldi artik sinem hocam. Bir duzen yok hicbir iste.
Sinem_469 Periwashere öyle hocam aynen ne yapacağımızı şaşırdık 17. Haftadayim ben hazirana kadar uzaktan devam o zaman köy okulundayim 5 gün acıktık
XxKirmizibalik Ben de idari izindeyim. Uzaktan derslere giriyorum zaten şubeleri birleştiriyoruz toplam 10saat ancak ders oluyor. İdarem beni bu süreçte çok fazla idare etti sağolsunlar . Ben de online derse de girmem demedim demem.
hilal8689 Sinem_469 bende 14+4üm ve köy okulundayım. Biz bu durumda ne oluyoruz hiç anlamadım. İdari izinli mi olacağız?