Hafizerabia43 Hayirli razamanlar girp olmusum.nezle 🤧 be bogazlarim sis doktorum izinde oldugu icin msj atttim cevap vermedi sizce sıkınti olurmu veya ne yapsam atlatiririm bilginiz varmi 🙂
Mervensn1 Hafizerabia43 bol C vitamini bitki çayı ihlamur içebilirsiniz onun dışında sadece parol kullanabiliyoruz diye biliyorum 🌸
Mls_mls02 Hafizerabia43 bende aynı durumdayım canım valla 4 gündür bi duş al 3 sarımsağı ez yarım limon sık onu iç canım nane limon iç doktorum bana parol iç dedi ondan içtim iyi bir terledim toparladım biraz ama hala burnum tıkalı halsizlik var birazda öksürük
Humanur2021 Hafizerabia43 3 4 gündür aynı durumdayım ne yattığımı ne kalktığımi anlayabliyorum 😒 hamilelikten dolayı ilaç vs kullanmak da olmuyor ballı limonlu su kaynatıp içiyorum biraz yumuşuyor öyle böyle atlatırız inşallah 🥺🤧
Mervensn1 Hafizerabia43 nane limon içilmiyor diye biliyorum ama ıhlamur içebilirsin benim doktorum iç demişti o yüzden söyledim 🌸
Hafizerabia43 Mls_mls02 ay sorma hic gecmicek gibi sanki oyle bir kırginlik var sanada acil sifalar dilerim insallah tez gunde iyilesiiriz
Seferiyehatun Humanur2021 udi hindi yağı sabah akşam bir çay kaşığı çok iyi oluyor. Ben onunla iyi oldum. Sizde bi araştrin isterseniz. Onun dışında zencefil limon ve bal karışımı çok iyi.
Humanur2021 Seferiyehatun bakarım artık onada. Valla bende su kaynatıp bal limon karışımı yapıyorum idare ediyor bebise dokunmasin diye çok fazla bisi yapamıyorum cekiyorum artık 🤧🙄🙏
Nrcncygn Ayyy salgın var galiba bende aynı durumdayım çok fenayım doktora gittim korona testi verdim negatif cıktı doktor bir ilaçta vermedi önermiyoruz dedi bir an önce geçer inşlh