Kaganla9 merhaba canım 25. Haftamda erken dogum riskim olustu kanama sancı vs gelmişti . 5 gün hastanede yattım . Yatıs sırasında da eve çıktıktan sonra da kullandım . 33. Haftam bitiyor hala kullanıyorum . Sabah aksam 1 er adet yemeklerden sonra kullanıyorum . Hiç bir yan etkisi yok . Sancılarımı durdurdu . Sanırım 3-4 kutu bitirdim her kutu 10 ar günlük 🙏🏻 Çok işe yaradı . Erken dogum riskim kalktı ortadan 🙏🏻