esranur-ekk Merhaba hanımlar hamile olduğumdan beri sürekli bir uyku halindeyim öyle ki zaman bile ayıramıyorum kimseye, durumu böyle olan hanımlar var mı?
Morvy esranur-ekk kaç haftalıksınız? İlk 3 ay bende öyleydim işten eve geliyordum yemek yiyordum sonra neredeyse sabaha kadar uyuyordum. Ama 2 kutu progestan kullandım ondanda olabilir diye okumuştum bilemiyorum
[silindi] esranur-ekk tek derdim uyku gbi asiri yorgunum ve cocugum var firsatm da yom uyumaya o yuzden cok sinirli ve gerginim cok üzüyo bu durum beni
Mervuras26 esranur-ekk ilk haftalar evet sürekli uyu hali , son haftalar da sürekli uykusuzluk hali 😁
esranur-ekk Morvy 8 haftalık hamileyim valla durum bendede aynı şekilde yemek yiyip sabaha kadar uyuyorum uyumamak in dirensemde aynı sonuç oluyor 🤷🏻♀️☺️
Morvy esranur-ekk bence hiç direnme uyu vallahi şuan keşke yine o şekilde uyusam diyorum ozaman ki uyku bana çok tatlı geliyordu yarın 20 haftalığım şuan uykum gelmiyor ama uyumak istiyorum sanırım bir 10 hafta sonra uykusuzluk başlar uykuyu depolamak lazım😂