Zeze2454 https://klasresim.com/i/b815eab3-e4b2-4833-ae6a-cd8dfa454201.f5pXO kızlar dün gece belirtiler üzere sahurda test yaptım 10 dk içinde silik bi çizgi çıktı fotoğrafta ne kadar belli oluyordur bilmiyorum ama ben normalde daha belirgin görüyorum adetime 4 gün var yumurtlamanında 10.günü. Benden başka gören var mı?
Mervekaynak Zeze2454 çok net belli olmuyor ama siz silik çizgi görüyorsanız yüksek ihtimal çok yenidir. 4 gün sonra yani adet olacağınız gün de olmazsanız bir test daha yapın o gün kesin sonuç alırsınız inşallah vardır Allah hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Smanrsmsk61 Zeze2454 aşırı silik bi çizgi görüyorum evet ama 10 dk içinde çıktıysa normal değil canım hemen sonuç veriyo testler içinin rahat edebilmesi için bide kan testi ver sağlık ocağında bence inşallah bi gebelik vardır herşey gönlünce olsun 💐
tazeanneolacam Ben gölge gibi bir şey gördüm ama 10dk da kuruma çizgisi de olabilir 🤔 en iyisi erken gebelik testi al ilk idrarınla yap
Eylul_53 ben çok silik bi çizgi gördüm ama bence yinede biraz bekle zaten hamilelik varsa koyulaşıcaktır bekleyemem dersen kan testi yaptırabilirsin
Zeze2454 Smanrsmsk61 amin inşallah 🙏🏻 testin arkasında 20 dakikadan sonrası geçersiz yazıyordu o yüzden ümitlendim
Tkurnaz Yakınlaştırin Zeze2454 yakinlastirinca belli oluyor adetiniz geçtikten sonra kan tahlili ile kesin sonuç elde edersiniz hayırlı olsun
Zeze2454 Tkurnaz çok sağolun adetimi bekleyemeyeceğim sanırım yarın kan vermeyi düşünüyorum varsa çıkar değil mi yarın 3 gün kalmış oluyor
Mervekaynak Zeze2454 cikmazhemen acele etmeyin kendinizi hayal kırıklığına ugratmayin adetinizin gecikmesini bekleyin yanıltıcı olabilir daha önceki sonuçlar
tazeanneolacam Zeze2454 kan değerin düşük çıkarsa üzülme diye erken gebelik testi dedim. Koyulaşmaya takip edersin canım . İnşallah bebiş seninledir ❤️
Tugba_tknphlvn Erken olduğu için çok silik çıkmıştır 4 gün sonra test yapsan daha belirgin olur ya da erken gebelik testi ile de deneye bilirsin.. hayırlı olsun şimdiden😙