Mehruyanxx Merhaba arkadaşlar gece saat 1 den sancım vardı dayanilmayacak kadardı saat 2 de pıt diye bir ses geldi ondan sonra sızıntı şeklinde ara ara su gelmeye başladı şuan halen ara ara sızıntı şeklinde geliyor ve sancım 10 dakkada bir ve çok ağrıyor ne yapmalıyım acaba yalancı sancı mi yaşayan var mı 38 +3 haftalık gebeyim.
Semiha_ Mehruyanxx suyunuz geldiyse doktora gitmelisiniz en iyi bilgiyi o verir size zaman kaybetmeyin buralarda lütfen
NAZ2333 Mehruyanxx allah korusun suyun biter kalk git doktora bizide haberdar et. Darisi bize insallah
Mehruyanxx Ozlem23 Semiha_ geldi evet ama sızıntı halinde geliyor ve ara ara şuan belimden karnıma doğru 10 - 15 dakikada 1- 2 dakika süren sancılarım var
06incimmm Mehruyanxx dogumun başlıyorgeç olmadan git doktora allh göstermesin bebek susuz kalır benimde aynı olmuştu balon patlar gibi ses geldi iki hastane gezdim bebek susuz kaldı anne kanını yutmuştu
Ozlem23 Mehruyanxx su zaten iki şekilde gelirmiş birisi sizinki gibi biriside bı anda bosalirmis benim doktorum öyle demişti bence gidin kontrol etsinler suyunuzuda çünkü çok azlamasi iyi birşey değil diye biliyorum
ikicocukluannee Canım belden gelen ağrı doğum sancısıdır sızıntı şeklinde bile olsa suyun geliyorsa doğum başlasın yada başlamasın doktora gitmen gerekir , ayrıca sancılarım düzenli aralıklarla geliyor diyorsun doğum eylemin başlamış sağlıcakla kucağına al 🍀
burcu_izmir Mehruyanxx Hem ara ara da olsa suyunuzun gelmesi hem de sancılarınızın on dakikada bir (düzenli) olması doğumun başladığına işaret. Vakit kaybetmeden hastaneye gidin. Sağlıkla bir avazda gelsin inşallah miniğiniz 💕
my_little_miracle Mehruyanxx burda vakıt harcama ablacım doktoruna gıt belli ki suyun gelmiş doğumun başlayabilir