Byznrgk Kızlar malesef covid oldum karantina sürem bitince 22.haftama giriş yapmış olacağım ağrılarım ve halsizliğim cok fazla kamuda çalışıyorum ve oldukça yoğun bir yer açıkçası 24. Haftama bu kadar az kalmışken direkt izne ayrılmak istiyorum bu mümkün mü yani 22.haftamda bir şekilde ayrılabilir miyim bu izne ?
Cankizimmm Byznrgk rapor alabilirsin 2 hafta daha sonrasında zaten 24-32 hafta arası idari izinli sayılacaksnz onun içinde kurumunuza rapor vermenz gerekiyor 24. Haftada oldgnza dair
suscarparimm Byznrgk 22 de ayrılamıyorsunuz bende şuan idari izinliyim fakat raporla 24 e tamamlayabilirsiniz ben öyle yaptım 🙃
Mbetul İki hafta rapor alıp sonrasında ayrilanilirdiniz. Haftanın dolmadan idaribiznr ayrılamazsiniz.
ikicocukluannee Rapor alabilirsiniz covid geçirenlere zorluk çıkarmadan veriyorlar . Ayrıca dün haberleri gördün mü bilmiyorum 2 haftalık kısmi yasaklarda hamileler , 10 yaş altı çocuğu olanlar idari izinli sayılacak denildi